Minä olen minä, minä olen hän. Me olemme, mutta minä olen. Ensisijaisesti me olemme OK ja paljon muuta, kaukana täältä.

Tämä blogi täyttää yhden vuoden. Ensimmäiset koepostaukset on tehty 24.8.2005, mutta siivilleen blogi nousi vuosi sitten. On aika kiittää Teitä, Hyvät Lukijani! Teitä nimittäin on.

 Sirontaa keulassa on Blogilista.fi:n top-listalla sijalla 639, mikä on kunniallinen pistesija harrastelijalle.  Blogilla on ilmeisen pieni, mutta uskollinen lukija- ja tilaajakunta. Päivittäin käyntejä näkyy olevan keskimäärin 93, postauksia vuoden sisään on tullut 329 eli 27 kirjausta kuukaudessa.

Materiaali on aika sekalaista. Täysin omaa tekstiä, siis vailla linkkejä tai muuta kotkotusta,  osin kunnianhimoistakin sisältää kategoria Jutut. Pikku karsinnalla niistä jonkinlaisen omakustanteenkin voisi väsätä, jos viitsisi. Juttukokoelmaan pääset täältä. 

Meiltä on kysytty, mistä näin outo nimi tulee? Sukuominaisuuksiimme kuuluu komea klyyvari, joka innoituksen hetkellä alkaa kimaltaa...

Kiitos ja kumarrus! Pysykää kanavalla ja pitäkää huolta itsestänne ja toisistanne siellä ulkona! Ottakaa vastaan kunnianosoituksenamme ruusu.

OK

 

165058.jpg