>
>Moi kaikki!
>
>Tänään tahtoisin kiittää kaikkia niitä, jotka ovat lähettäneet minulle
>ketjukirjeitä kaikkina näinä vuosina, sillä teidän ansiostanne:
>
>1. Lopetin Pepsi-colan juomisen, kun sain tietää, että se on
>tarkoitettu viemäristöjen puhdistamiseen vessoissa.
>
>2. En mene enää elokuviin, koska pelkään istuvani AIDS-viruksen
>saastuttaman neulan päälle.
>
>3. Haisen, koska en enää käytä deodoranttia, joka ohentaa
>otsonikerrosta.
>
>4. En vastaa enää puhelimeen, koska minua voitaisiin pyytää soittamaan
>johonkin pitkään ja typerään numeroon, minkä jälkeen saan hyvän
>yhteyden Ugandaan, Singaporeen ja Tokioon.
>
>5. En juo enää juomia tölkeistä, sillä pelkään saavani siitä taudin.
>
>6. Olen tuhlannut kaikki rahani Amy Brucelle, pienelle tyttörassulle
>joka on ollut sairaana sairaalassa noin 7000 kertaa (kumma kyllä,
>tämä pieni tyttö on edelleen 8 vuotias, vuodesta 1995 lähtien...)
>
>7. Ilmainen Nokian kännykkäni ei koskaan saapunut, eivätkä ne liput
>jotka voitin Disneylandiin.
>
>8. Olen laittanut nimeni 3000 muun joukkoon ja pelastanut oravan ja
>Bonzai-kissoja - purkitettuja kissanpentuja.
>
>9. Olen tiennyt 170 kertaa, että MSN Hotmail aikoo poistaa osoitteeni.
>Vaikka minulla ei ole koskaan ollut hotmailissa tiliä.
>
>10. Minun pitäisi olla suudeltu ihailemani henkilön toimesta 640
>kertaa.
>
>11. Olen saanut 3000 vuotta pahaa onnea ja surua, ja olen kuollut 67
>kertaa kaikkien niiden ketjukirjeiden, joita en lähettänyt eteenpäin,
>takia.
>
>Kaikille tuhannet kiitokset!
>
>Ja kaikista tärkeintä, HUOMIO!: Jos et lähetä tätä sähköpostia
>seuraavassa 10 sekunnissa vähintään 8500000 henkilölle, iso ja ruma
>dinosaurus tulee syömään sinut ja perheesi huomenillalla puoli
>kuudelta.
>
>
>




----- Edelleenlähetetty viesti päättyy -----



__________________________________________________
Do You Yahoo!?
Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam protection around
http://mail.yahoo.com