( Muunnelma teemasta)

 

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

S: Kappas vaan, kuka sieltä uida räpistelee rantaan. Sehän on itse maestro. Iso Gee!

 

P: Jep. Tsaukki vaan jäkälä. Oot näämmä liittyny meihin siipiveikkoihin. Paratiisissa on vissiin hyvät kelit. Jesse vetää siestaa ja enkelikuoro hyräilee Beethoovenin  tahtiin oodia ilolle.  Ilmavoimien poitsut  nääs rulettaa.

 

S:Todella mukavaa nähdä vuosien jälkeen…Ikäväkin on ollut.  -Ei siellä paratiisissa ole parhaat tiiauspaikat…

 

P: Tsot tsot,  kunti, säästä noi kyynelehtimiset ministereille,  ne niitä kaipaa.  -Kun tsiikailet tarkemmin, huomatkos mitään ekstroverttiä pienen  vokelin ilmiasussa?

 

S:Niin, onhan teillä tuo snorkkeli.

 

P: Kymmenen pistettä ja merkki päälle! Vissiin San Pedro on lisänny sun kaaliin jonkun poimun lisää, kun hiffaat paremmin kuin täällä ajassa rökeltäessäsi.  Norkkeli se on ja arvaa miks? Jotta pärjäis viranomaistiedotuksessa.

 

S:Niin missä?

 

P: No just siinä. Se on tätä siansaksaa, että alfa roger pamela kuuntelen. Tehtävä 207 Jakomäessä, kakkonen lähtee.

 

S: Tarkoitatte viranomaisten välistä kommunikaatiota.

 

P: Onks radioaktiivinen hemmo viettäny lapsuutensa pärekopassa hätäkeskuksen infopöydän alla, kun tsennaa isojen setien leikkipuhetta?

-Just niin. Mä oon vaan kehittäny uuden simultaanikielen meille ugrien pettinkeille, siis lemppareille. Ja kaikki skulaa eliökentän tahtiin.

 

S:Minkähänlaisesta asiasta on kysymys. En tule hullua hurskaammaksi.

 

P: Älä välitä, jäppinen, ei lehmäkään  välittäny, vaikk sillon isommat tissit. Sä alat päästä asian ytimeen.

 

Itse asiassa mun piti vuntsia tätä samaa Kairossa torkiksessa kuus viikkoo. Sinne mun köörasi lokaali miliisi, kun mä saarnasin maailmanloppua yhen minareetin katolta. Mulle tuli nääs visio, enkä mä brenkkupäissäni honannu, et se oli piipiisiin uusinta toissa vuodelta.

 

S: Ahdistava tilanne…

 

P: Jep. Mä vuntsin, et kun näitä tapauksia alkaa tulla, pienillä vokeleilla, härillä ja koirilla tarttee olla oma tsänneli auki. Menee näin, meetporjare:

 

 Kato, koko ajan ollaan jäniksen selässä. Suoraan hevosen suusta saa kuulla, että leipäsusi viettää kissanpäiviä, vaikka sataa koiria ja sammakoita. Korppi ei korpin silmää noki, korsi on porsaan suussa, hyeenat nauraa mut norsu muistaa karhun nukkuvan, pastori muistuttaa nuorta ilvestä  ja tikka, joka sattuu oleen mun göölfrendi  on ihan sikamakee. -Snaijaaks?

 

S: Enköhän, mutta- miksi tuo snorkkeli?

 

P: Mies-Bimbo! - Eiku Bambi! Sillähän mä kyttään sitä Myyrää!  Tätä Haloskaa...

 

(Copywright OK)

 

 

18735.jpg