Rakas Veli  Ibrahim !

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Nyt päättä minä kirjoitta kotti minun suku. Minä olla montavuotta Suomessa nyt. Minä voi hyvä, oikke hyvä. Se on nyt kaksi vuotta kirjoittanut viimeksi. Ei hyvä. Kuinka iso olla meidä perhe nyt?  Minä matkusti koti pois meillä 98 yhteen laskettu. Teitä paljon enemmän nyt, luulla minä.

 

Minä hankkinu oma perhe. Suomilainen tyttö. Hän olla hyvä, oikken hyvä. Suomilaiset tytöt pittä kovi mesomalit. Vaimo saada lapsi, minä saada raha Suomi valtio. Hän saada uus lapsi, minä saada lisää raha Suomi valtio.

 

Minu hyvä Suomessa. Jos minä kipeä, soitta puhelin 112, saada kaksi kantaja ja ne viedä minut sairaala hieno Mersu vie, ajja luja.  Minu oma lääkäri sano minulle, ei niin paljon työtä. Te väsy muute. Minä toimi nyt Kansaneläke laitos. Hyvin hyvä firma. Haarakonttori ja toimisto kaik puoli Suomi. Ei paljo työtä, minä mennä vaan firma, ne anta mulle raha. Ja minä myös työ toinen Suomin firma, sosiaalitoimisto. Iso firma, helppo työ. Vain saada raha.

 

Suomi kansa hyvä. Vain tyhmä. Ei saada pitää vuohi tai kana asunto. Se olla tyhmä, mitä? Suomi miehet kummalliset. Ne vain teke aina työ. Minä ei ymmärtä. Suomi mies ei sanoa mittä kun me ravintola valita vaimoja. Hän ei tulla hullu.

 

Vain nuori Suomimies pystytukka tulla hullu kun minä käydä tervehtimässä häne tyttö. Sanoa minä raiska tyttö, riehu kovasti. Silloin minä soitta 112.  Ja polliisi tulee korja pois rähinämies. Suomi turvalinen maa, oikken hyvä.

 

Minulla hieno asunto. Me ulkomaalainen ain  iso hieno asunto. Ne on oikke kallis. Suomi mies ei ansaita niin paljon kuin minä. Hän vain paljon työ. Koko päivän hän ansaita vähän raha joka mene valtio joka anta sen minun firmat. Se olla hyvin hyvä. Jos minä ei pidä tapetti väri tai keittiö kaappi, vain sotke tapetti ja potki mäsäks koko kaappi, kaupunki lähettä mies laittaman uude hienomma.

 

Tulka koko suku tänne Soomi. Osta lentolippu Eesti ja otta siel yks pikku laiva tänne. Hävittä lenton lippu kun te tulla Soomi.  Piilotta rahat ennen Soome, sitte saada tääl minu firma paljonraha.

 

Soomi paljon kylmä, mutta valtio anta kaikille paljon vaate. Pakolais lapset saada Luhta haalari Luhta hyvä merkki. Suomilaiset ei vara osta Luhta. Aikuiset saada nahkatakki ja Levi housu, Adidas tossu. Oikken hyvä merkki, kallis. Meillä pitä olla tyyli vaate, kun me paljon istu baari ja pela hedelmäpeli. Sosiaalitoimisto anta  pelimerkki. Suomilainen ei ehdi istu baari ja pelata, kun niin paljon työ.

 

Ne rakentaa uusitalo tänne. Oikke hieno, kallis. Suomilainen ei vara asua siinä. Me saada  koko perheelle. Jos vain somali asu siinä, voi pitää vuohi tai kana parvekkeella. Se olla hyvä, mitä? Kukkaa Suomilainen ei varaa asua siinä. Tulka kaik tänne, minä huomenna puhua siitä mun firma kanssa.

Terve tuloa kaikki Soomi, hyvä maa.

Jumalan siunausta.

 

Veljes Mahmud